Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Láska

...činy x slova.

11. 8. 2007 1:42 | IvanaVrbova | [Více]

Věřit znamená zvítězit...

Vzpomínky na to, jak začínala moje cesta vzhůru.

9. 8. 2007 23:04 | business | [Více]

Blíží se konec

Ještě si dávám tak 2-3 dny spokojeného života. V Novém Jičíně se objevil zvláštní druh muscle-istů, kteří denně intenzivně pracují na rozebrání a kompletním rozkladu mozkové tkáně.

9. 8. 2007 6:47 | IvanaVrbova | [Více]

Výlet na kolech

V minulosti jsem dost jezdil na kole, hlavně v Povltaví a Posázaví. Vzpomínám si na jeden výlet, který jsem před lety podnikl s kamarády k Vltavě. Určitě by to byl normální výlet, kdyby se ho nezúčastnil Martin. Ti co četli můj příspěvek o návštěvě letního kina, tak vědí, jaký rozruch Martin dokáže způsobit o)))

8. 8. 2007 3:19 | insolitus | [Více]

Radar a Paroubek

8.8.2007 Jiří Paroubek znovu změnil své stanovisko ohledně amerického radaru.

8. 8. 2007 2:42 | brudra | [Více]

Čunek obvinění zbavený

7.8.2007 Místopředseda vlády Jiří Čunek byl zbaven obvinění z korupce.

7. 8. 2007 12:30 | brudra | [Více]

Paroubkova cenzura II

7.8.2007 Více než před rokem jsem psal o Paroubkových cenzorských manýrech poprvé.

7. 8. 2007 1:31 | brudra | [Více]

Economia potichu zrušila značku DigiWeb

Nedávno jsem si všimnul, že vydavatelství Economia zatím z neznámých důvodů zrušilo značku DigiWeb. Ze serveru DigiWeb.cz se stala sekce s názvem Počítače, Technika v rámci zpravodajského serveru iHNed. Přitom ještě během tohoto roku se na serveru tato značka běžně používala jako samostatné logo (více prozradí Archive.org). Ostatní značky zůstaly zachovány. Těžko odhadovat, proč k takovému kroku došlo. Důvodem mohla být například nízká návštěvnost ve srovnání se servery podobného typu nebo snaha profilovat se nadále jako čistě ekonomické vydavatelství. Podle měření NetMonitor navštívilo DigiWeb v červnu letošního roku 30 321 unikátních uživatelů.

Od prosince 2006 byl šéfredaktorem serveru DigiWeb známý publicista Daniel Dočekal, který se od března letošního roku stal šéfredaktorem iHNedu.

Mimo téma: docela mne zaujal speciál s názvem Kam kráčí česká média. Teď si to nemám čas přečíst, ale určitě se k tomu ještě vrátím.

5. 8. 2007 21:05 | Radim Hasalík | [Více]

Na prahu 1. Kapr ligy

5.8.2007 Po krátké přestávce se fotbaloví fandové dočkali.

5. 8. 2007 2:30 | brudra | [Více]

Peníze klientů bank v ohrožení

Prvně jsem si tohoto problému všimnul asi před třemi lety, kdy jsem místo své malé lokální pobočky České spořitelny, použil pobočku na Horním náměstí v Olomouci. V těchto dnech se ale problém zjevil u jiné banky a v daleko větší míře. Myslím že je čas se nad tím zamyslet!

3. 8. 2007 0:32 | JIBorg | [Více]

Konec padesátníků v Čechách

2.8.2007 ČNB oznámila, že za rok skončí platnost současných padesátihaléřových mincí.

2. 8. 2007 18:15 | brudra | [Více]

Když se zazvoní na adresáty

Při doručování se opravdu dá zažít ledacos, o čemž jsem se za ta léta v uniformě pošty přesvědčil o)))

1. 8. 2007 3:00 | insolitus | [Více]

Letošní vydatné Okurky

31.7.2007 Okurková sezóna je v plném proudu a letos je skutečně vydatná a bohatá na perly.

31. 7. 2007 6:05 | brudra | [Více]

Internetový trh: české blogovací systémy

Pro jeden webový projekt jsem si kdysi vytvořil přehled aktuální situace na trhu s českými blogovacími systémy. Na 4,5 milionu uživatelů českého internetu připadá celkem přibližně 12 služeb, kde si zájemce může založit svůj blog. V přehledu nejsou započítány služby typu eStranky.cz. Pokud by na trh s blogovacími systémy chtěl vstoupit další hráč, musel by se výrazně odlišit od ostatních. V opačném případě nemá podle mého názoru šanci se bez zvýšených nákladů na reklamu prosadit.

30. 7. 2007 23:23 | Radim Hasalík | [Více]

Nedomyšlená internetová kampaň Hospodářských novin

Hospodářské noviny mají internetovou kampaň, ve které propagují seriál s názvem 10 rad k nezaplacení. Reklamní proužek slibuje, že se čtenář dozví desatero rad od úspěšných podnikatelů (obrázek). Tvůrci kampaně ovšem tento dobrý nápad nedotáhli do konce, a tak se po kliknutí dostanete na stránku, kde není o tomto seriálu ani slovo. Cílová webová stránka obsahuje pouze informace o předplatném a formulář. Přitom by stačilo na stránku s nabídkou přidat výraznou upoutávku v tomto stylu: "Chcete si přečíst rady úspěšných podnikatelů z pohodlí kanceláře? Neztrácejte ráno čas u stánku a získejte ještě dnes předplatné".

Vzpomínám si, že mi v jednom článku šéfredaktor iHNed.cz Daniel Dočekal doporučoval, abych se "chytil za nos" a trochu popohnal naše VIP bloggery. Teď by pro změnu mohl udělat něco podobného člověk, který odpovídá za internetovou kampaň Hospodářských novin. Takto se podle mého názoru úspěšnost kampaně výrazně snižuje. Základní pravidlo úspěšných reklamních kampaní totiž říká, že by měla cílová stránka obsahovat další vysvětlení a navazovat na bannery kampaně. Jestliže návštěvník z jiného webu přijde na základě slibu z banneru a na cílové stránce nenajde žádnou související informaci, může webovou stránku opustit a reklama nesplnila svůj účel.

PS: komposťáci perlí a vtipně komentují můj spot: "Chtel se stat uspesnym podnikatelem, ale predplatne mu jeho plany zhatilo. Pravem se rozciluje." :-)

27. 7. 2007 20:29 | Radim Hasalík | [Více]


<<< Novějąí články  (stránka 18 z 162)  Starší články >>>  (celkem článků: 2423)







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.