Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Nedomyšlená internetová kampaň Hospodářských novin

Hospodářské noviny mají internetovou kampaň, ve které propagují seriál s názvem 10 rad k nezaplacení. Reklamní proužek slibuje, že se čtenář dozví desatero rad od úspěšných podnikatelů (obrázek). Tvůrci kampaně ovšem tento dobrý nápad nedotáhli do konce, a tak se po kliknutí dostanete na stránku, kde není o tomto seriálu ani slovo. Cílová webová stránka obsahuje pouze informace o předplatném a formulář. Přitom by stačilo na stránku s nabídkou přidat výraznou upoutávku v tomto stylu: "Chcete si přečíst rady úspěšných podnikatelů z pohodlí kanceláře? Neztrácejte ráno čas u stánku a získejte ještě dnes předplatné".

Vzpomínám si, že mi v jednom článku šéfredaktor iHNed.cz Daniel Dočekal doporučoval, abych se "chytil za nos" a trochu popohnal naše VIP bloggery. Teď by pro změnu mohl udělat něco podobného člověk, který odpovídá za internetovou kampaň Hospodářských novin. Takto se podle mého názoru úspěšnost kampaně výrazně snižuje. Základní pravidlo úspěšných reklamních kampaní totiž říká, že by měla cílová stránka obsahovat další vysvětlení a navazovat na bannery kampaně. Jestliže návštěvník z jiného webu přijde na základě slibu z banneru a na cílové stránce nenajde žádnou související informaci, může webovou stránku opustit a reklama nesplnila svůj účel.

PS: komposťáci perlí a vtipně komentují můj spot: "Chtel se stat uspesnym podnikatelem, ale predplatne mu jeho plany zhatilo. Pravem se rozciluje." :-)

| Radim Hasalík







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools