Na pulty knihkupectví se nedávno dostala kniha Malcolma H. B. Donalda a Petera Morrise Škola marketingu. V současnosti patří mezi špičku nejžádanější odborné literatury.
17. 5. 2006 13:56 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
Dostaly se mi do rukou (Trend marketing 4/2006) částky, které firmy investovaly v roce 2005 do reklamy v mediích (tisk, TV, Rádio, venkovní reklama). Věděl jsem, že to jsou veliká čísla, ale nikdy mi nedošlo, jak veliká ve skutečnosti jsou. Nedá mi to, abych se s Vámi o několik zajímavých informací nepodělil. Pro mnohé z Vás budou vysoké částky opravdu velkým překvapením.
27. 4. 2006 14:12 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
V poslední době sleduji se zájem, jak jsou si jednotlivé výsledky voleb podobné. USA, Německo i Itálie. Rozhodují desetiny procenta, často tak dochází k patu. Jak říkají komentátoři našich periodik, jedná se o Pyrrhovo vítězství. Prodi sice v Itálii vyhrál o cca 30 tis. hlasů (považte z téměř 40 mil platných volebních lístků). Kde se nacházejí příčiny, že George Bush vyhraje o pár tisíc hlasů, německá premiérka o přibližně jedno procento a Prodi o pár desetin procenta?
19. 4. 2006 14:59 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
Ve čtvrtek 30.3.2006 jsem navštívil výstavu Reklama Polygrafie na výstavišti Incheba v Holešovicích. Nikdy jsem na podobné výstavě nebyl. Byl jsem proto zvědavý, jaké zajímavosti zde uvidím. Pro mě asi nejpřínosnější byla první část výstavy věnovaná marketingovým časopisům, reklamním předmětům a bannerům nejrůznějších tvarů a stylů. Většinu rozlehlé výstavní plochy v dalších oddílech zabírali velkoformátové tiskařské stroje. Určitě bylo zajímavé sledovat velkoformátový tisk. Větší užitek to ale pro mě nemělo. Na veletrhu mě však zaujalo několik zajímavých produktů.
7. 4. 2006 12:20 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
Prezentace není vůbec jednoduchou záležitostí, především pro jedince, kteří jsou tiší, introvertní a kterým vystupování před více lidmi dělá nemalé problémy. Dobře připravená přednáška nám zvedne sebevědomí a prestiž mezi kolegy. Na vše existuje lék a i prezentace se dá zvládnout s přehledem a bez problémů. Abychom dostatečně zaujali publikum, musíme se vyvarovat základních chyb. Zkusíme si je nyní vyjmenovat. Doufám, že Vám při přípravě Vaší prezentace pomohou k lepšímu projevu i obsahu.
28. 3. 2006 15:15 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
V poslední době se v novinách, časopisech, na internetu setkávám s názory, že firmám chybí Vize. Je to veliká chyba. Nelze si stanovovat pouze krátkodobé cíle, navíc provázané s finančními.
22. 3. 2006 13:54 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
V poslední době se setkáváme s novým druhem propagace. Firmy nám cíleně dodávají informace o novém produktu po částech. Postupně tak v nás graduje typická lidská vlastnost - zvědavost. Dnešní svět je velmi rychlý, hektický. Firmy v poslední době hledali nový způsob jak si získat pozornost zákazníků. Nikdo nemá zájem, aby se zrovna jeho novinka ztratila mezi stovkami nových informací, které člověk během dne získá. Jak ale docílit toho, aby naopak sám zákazník nechtěl promeškat premiéru? Vzbudit v něm zvědavost. Touhu dostat se k informaci dříve než ostatní.
16. 3. 2006 13:59 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
Také se Vám občas stane, že svojí prezentaci potřebujete doplnit o nějaké logo? Nemůžete ho najít? Mám pro Vás řešení.
14. 3. 2006 9:48 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
Minulý měsíc se rebranodovala úžasná značka Oskar na neméně úžasnou značku Vodafone. Také se Vám ale zdá, že je kampaň poněkud "Chudá"?
13. 3. 2006 22:01 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
Tento blog jsem založil pro to, abych se s Vámi podělil o názory nad posledními událostmi v marketingu. Především se budu zabývat oblastí PR, Reklama, Komunikace, Prezentace, Grafika, Design,atd.
Potěší mě vaše komentáře pod článkem, kde můžeme vždy diskutovat o daném tématu.
Denis Tomáš, alias Kenika
13. 3. 2006 20:44 | marketer | [Více]
Rychlá navigace:
Sekce |
Blogy |
Tvůj Deníček |
Rubriky |
Ohlasy |
Alternativní Formáty
<<< Novějąí články (stránka 1 z 1) Starší články >>> (celkem článků: 10)
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.