Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Reklamní kampaň Vodafone ... zklamání?

Minulý měsíc se rebranodovala úžasná značka Oskar na neméně úžasnou značku Vodafone. Také se Vám ale zdá, že je kampaň poněkud "Chudá"?

Vše má svůj začátek i konec.

Oskar začal svůj krátký život fantasticky. Připravil si na nás vtipné reklamy, které si nejeden z nás oblíbil. S výrazným logem ve tvaru úsměvu to vše k sobě pasovalo jako kostky lega. Během pěti let se mladému marketingovému týmu podařilo vybudovat velmi prestižní značku. Od prvních minut bylo jasné, že Oskar bude výjimečný. A svou vysoce nastavenou laťku se mu podařilo držet celou dobu až do svého zániku.

Nastupuje Vodafone

Logo VodafonePřed několika týdny zmizel během jednoho dne Oskar ze všech obchodů. Nahradil ho světový operátor Vodafone. O jeho připravované kampani se psalo jen v superlativech. Asi už mě ta dlouhá zima uspala, ale já jsem si téměř ničeho nevšiml. Vodafone si sice zaplatil přebaly novin a časopisů, olepil několik billboardů a v televizi už měsíc sleduji POUZE JEDNU REKLAMU. Chyběla mi ale jedna silná událost, která by zůstala v hlavách lidí několik měsíců, něco o čem se budou bavit teenageři ve škole, zaměstnanci při rauch pauze. NIC. Když na slovenský trh vstupoval T-Mobile, přivedl do Bratislavy Eltona Johna (koncert byl navíc zdarma!) a bratislavský hrad obarvili na růžovo. Hodně kontroverzní, hodně se o tom mluvilo... a o to také T-mobilu šlo. Jen jedna reklama v televizi mě už začíná nudit. Oskarovým momentkám ze života nesahá ani po kotníky. Vodafone se už neliší. Nevidím rozdíl mezi T-Mobilem, Eurotelem a Vodafonem. Oskarova úspěšná výjimečnost skončila. A já tak stále, když se bavím s lidmi poslouchám: Mám Oskara, dám ti číslo na Oskara, atd... Vodafone nezmínil opravdu nikdo. Důvody? Slabá reklamní kampaň, díky které se ani samotní majitelé simkaret Vodafone nemohou s touto firmou ztotožnit. Až čas ukáže, jestli tato nenápadná kampaň slavila úspěch.

Jedno vím ale jistě. Oskar pořád žije a ještě chvíli bude. :-)

| marketer







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools