Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Infolinky: Užitečné informace i zmatené operátorky

Určitě jste jejich služeb někdy využili. Informační linku si firma většinou zařídí proto, aby mohli zákazníci získávat informace o službách či cenách. Kvalita infolinky přímo závisí na zaměstnancích, kteří vyřizují telefonické hovory. Jak se takový pracovník zachová v okamžiku, kdy zákazník projeví zájem o nestandardní službu?

2. 3. 2005 21:43 | Radim Hasalík | [Více]

Večerník Praha - regionální Blesk

Filip Rožánek ve svém Bloku komentuje změnu Večerníku Praha: Staré stylizované logo nahradil nový free, cool a in paskvil - bílá kurzíva na sytě červeném pozadí, společný motiv záhlaví mnoha světových tabloidů. Po vzoru Blesku nechybí okrový kruh s černou cenou. Na jedné stránce se tluče několik řezů písma najednou, celkově titulka působí krvavě. Banalita se vrství na banalitu, události vlastně žádné. Včera jsem zahlédl člověka na Můstku, jak rozdává ukázková čísla Večerníku Praha zdarma. Nevšiml jsem si, že byla kolem něho nějaká tahanice. I to o něčem svědčí, byť se jedná pouze o noviny.

2. 3. 2005 7:42 | Radim Hasalík | [Více]

Naletěli podvodníkovi, ale peníze nedostanou

Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS) vydalo tiskovou zprávu v níž upozornilo na postup druhého mobilního operátora T-mobile. Systém T-mobile umožňoval za určitých okolností dobití kreditu bez placení. Toho využili podvodníci, kteří vylákali z důvěřivých zákazníků peníze a prodali jim kredit. Později však obržel uživatel textovku s informací o zpětném odečtu podvodně získaného kreditu. T-mobile poškozeným zákazníkům peníze nevrátí. SOS proto doporučuje postiženým klientům kontaktovat policii a podat trestní oznámení na neznámého pachatele.V této souvislosti si vzpomínám na setkání s velmi podezřelým chlapíkem. Zastoupil mi cestu na Andělu, ukázal nějaký pomačkaný leták a začal mi vnucovat tarif T-mobile. Neměl na sobě ani firemní tričko. Připadal mi spíše jako dealer s hrnci. T-mobile by měl rozhodně své služby nabízet na vyšší úrovni.

2. 3. 2005 7:21 | Radim Hasalík | [Více]

Já počítač nechci, nechci a nechci

Společnost DEXX, s.r.o., zřejmě zaměstnává mimozemšťany. Jak si mám jinak vysvětlit, že ani po třetí urgenci nepřestali se zasíláním svých obchodních sdělení? Stále mi nabízejí nějaké počítače a posílají mi do e-mailové schránky reklamu. Navíc se možná jedná o omyl, protože oni svoji zprávu posílají na e-mail, který nemůže na mojí vlastní doméně existovat. Nic na tom však nezmění ani prohlášení na konci e-mailu: Toto obchodni sdeleni je rozesilano na zaklade vlastni zadosti odberatele. Svůj souhlas ani žádost jsem nikdy této společnosti nedal. Posláním e-mailu porušují zákon o některých službách informační společnosti. Protože se zasíláním nepřestali, předal jsem jejich případ Úřadu pro ochranu osobních údajů.

1. 3. 2005 20:13 | Radim Hasalík | [Více]

Děkujeme 24 877 brouzdálkům za únor

Tradiční ohlédnutí za uplynulým měsícem, který byl plný událostí a novinek. Podle navrcholu.cz nás navštívilo 24 877 návštěvníků, kteří si prohlédli 75 126 stránek. Brouzdej.cz zmínila ve své zprávě ČTK.

1. 3. 2005 1:38 | Radim Hasalík | [Více]

Proč se vyhnout vosímu hnízdu

Přišel mi ohlas na jeden můj článek a pisatel v něm vychvaloval reklamní systém Včela.net. Prý je spokojeným uživatelem a návštěvnost mu výrazně vzrostla. Podíval jsem se, jak zmíněný reklamní systém pracuje. Vložený kód "reklamního systému" otevře jednou za 12 hodin nové okno s reklamní stránkou. Mohu vám zaručit, že tímto způsobem sotva získáte nové a spokojené návštěvníky. Naopak si spolehlivě odradíte své stávající čtenáře. Určitá skupina lidí si navíc otevírání nových oken blokuje. Popup okna jsou uživateli vnímána velmi negativně, řada lidí je nesnáší a leckdy může otevírání nových oken hraničit až s obtěžováním. Navíc takové okno zmátne začátečníka. Vyhněte se systému Včela.net velikým obloukem.

1. 3. 2005 0:55 | Radim Hasalík | [Více]

Nové diskuse na Brouzdej.cz

Vývoj několika minulých měsíců ukázal, že je potřeba poskytovat samotným bloggerům několik druhů diskusí. V tuto chvíli si blogger může zvolit, zda chce diskuse zakázané, moderované anebo původní.

26. 2. 2005 18:23 | Radim Hasalík | [Více]

Krátké URL adresy na Brouzdej.cz

Zkrátili jsme internetové adresy všech článků a blogpostů. Původní internetová adresa byla příliš dlouhá a obsahovala nesrozumitelné znaky. Staré adresy zůstávají funkční. Tuto novinku jistě ocení návštěvníci, bloggeři a vyhledávací roboti. Přečtěte si, proč jsou krátké URL adresy důležité a jak mohou být užitečné i pro vaši webovou stránku.

9. 2. 2005 22:32 | Radim Hasalík | [Více]

Děkujeme 28 384 brouzdálkům za leden

Dnes začíná nový měsíc. Náš společný weblog a zdejší sekce poctilo svojí přítomností 28 384 návštěvníků, kteří shlédli 84 612 stránek. Nejvíce k nám lidé chodí ze záložek či přímým zápisem adresy Brouzdej.cz.

1. 2. 2005 0:59 | Radim Hasalík | [Více]

První ohlasy na nový vzhled

Branov Blog píše: Dnes spustil konkurenčný blogovací systém Brouzdej.cz nový design a vyzerá to naozaj zaujímavo. Uvidíme ako sa im bude dariť. Díky za pochvalu. Musím snad jenom dodat, že my nikomu nechceme konkurovat. Psaní blogu je pro nás koníček a zábava. Bloggerka Darmy také nešetří chválou, když říká: "Ten nový vzhled brouzdej.cz vypadá opravdu skvěle, moc se mi líbí." Naopak JIBorg je opatrnější, protože tvrdí: "Brouzdej mi teď přijde strašně hranatě ostré, ale na to si člověk zvykne." A co vy? Jak se vám nový vzhled líbí?

24. 1. 2005 0:11 | Radim Hasalík | [Více]

Brouzdej.cz: Máme nový vzhled

Včera jste si jistě poprvé všimnuli jedné zásadní novinky. Brouzdej.cz má zcela nový vzhled, mělo by být rychlejší a také přístupnější pro handicapované uživatele. Zavedli jsme PDA, textovou verzi a zjednodušili internetové adresy. Není to první, ani poslední novinka.

23. 1. 2005 22:37 | Radim Hasalík | [Více]

Kdo používá Orkut.com

Orkut je server, který sdružuje uživatele Internetu. Nedávno jsme o něm na našem blogu psali. Dnes jsem objevil zajímavou statistiku uživatelů, kteří Orkut používají. Angličtinu na Orkutu příliš často neuvidíte, protože 62% z 3.8 miliónů členů jsou Brazilci. Prý se nerozpakují komunikovat hlavně svým rodným jazykem. Necelých jedenáct procet tvoří Američané a 7 % Japonci. Polovina uživatelů je svobodných a ve věku mezi 18 - 25 lety. Pouze 142 000 lidí však hledá novou známost. Většina chce pouze nalézt nové přátele. Jste na Orkutu? A co tam pohledáváte? (via Kryl Blog)

21. 1. 2005 14:14 | Radim Hasalík | [Více]

Syn Yahoo a změna jména

Rumunští rodiče pojmenovali svého syna podle světového vyhledávače Lucian Yahoo. Já jsem se naštěstí narodil v době, kdy Internet teprve vznikal, takže se s žádným exotickým jménem nemohu pochlubit. Přesto jsem si nechal po dosažení plnoletosti úředně změnit jméno a příjmení. Dostal jsem nový rodný list a občanský průkaz.

17. 1. 2005 0:34 | Radim Hasalík | [Více]

Novinky: Anti-Spam Brouzdej

Spouštíme další novou sekci, která je tentokrát celá věnována nevyžádaným reklamním e-mailům (tzv. spamu). Pokud se chcete dozvědět o tomto fenoménu dnešní doby více informací, naleznete je na adrese www.brouzdej.cz/spam. Také připomínám, že jsme již uzavřeli soutěž o nejlepší hrneček bloggera. Výhry pro Swoopa a Jitulku jsou na cestě. Tento týden nechám počítačový skript vybrat jednoho z hlasujících. Přeji všem příjemné brouzdání. Zítra začíná další pracovní týden.

16. 1. 2005 23:06 | Radim Hasalík | [Více]

Bloggerův hrnek: Známe vítěze!

Bloggeři si vyfotili svůj oblíbený hrnek, Pointe vytvořil galerii a Brouzdej.cz uspořádalo anketu. Jeden z náhodně vybraných hlasujících dostane jako drobnou pozornost ručně hedvábný šátek. Totéž získá i vítěz, jehož hrneček byl označen ostatními jako nejlepší. Kdo vyhrál? Podívejte se sami...

5. 1. 2005 0:15 | Radim Hasalík | [Více]


<<< Novějąí články  (stránka 38 z 44)  Starší články >>>  (celkem článků: 658)







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.