Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Co si myslí Google Gmail o mých článcích?

Poslal jsem si z práce domů e-mail se články, které mám za úkol dokončit. Stejně jsem také nazval předmět e-mailu. Když jsem ovšem v e-mailové službě Gmail zvolil odkaz pro stažení všech přiložených článků, nestačil jsem se divit.

28. 1. 2008 20:52 | har | [Více]

Kreativní inzerát na infografika

Infografik je označení pro člověka, který v novinách vytváří doplňkovou grafiku ke článkům. Na SME.sk jsem čistě náhodou objevil poměrně kreativní inzerát.

26. 1. 2008 23:49 | har | [Více]

Dopravní podnik láká zaměstnance na socialistickou reklamu

Filip Rožánek píše ve svém blogu o reklamní kampani Dopravního podniku v Praze. Kritizuje jednotlivé inzeráty, které údajně připomínají budovatelské plakáty z doby socialismu. Podobně na tom jsou také plakáty s mladou řidičkou tramvají. Místo v tramvaji bych si tuto slečnu představil spíše na nějaké módní přehlídce. Pražský dopravní podnik se poslední dobou (podobně jako jiné firmy) potýká s nedostatkem nových zaměstnanců a bude muset najímat jako řidiče cizince z Polska nebo jiných zemí.

19. 1. 2008 16:48 | har | [Více]

Líbímseti.cz pro programátory

Dnes se mi náhodou povedlo na komunitním serveru Líbímseti.cz odhalit docela vtipnou vychytávku. Po přihlášení se mi místo náhodně vybrané osoby zobrazil profil s názvem index.php. Nejdříve jsem si myslel, že jde o chybu, ale později jsem objevil ještě profil uživatele index.html. Testovací registrace index.xml potvdila, že si můžete vytvořit profil ve tvaru Libimseti.cz/nesmysl a libovolnou příponou "souboru". Je to v podstatě blbůstka, ale můžete tím nachytat hodně lidí. Pošlete jim třeba odkaz na "video" a ve skutečnosti půjde o váš profil.

30. 10. 2007 19:26 | har | [Více]

Zítra v 18:00 demonstrace proti raketovým základnám

Den poté, co Poslanecká sněmovna konečně schválila novou vládu České republiky s velmi slabým politickým mandátem, se na tuto vládu obrátily Spojené státy americké se žádostí o zřízení radarové stanice svého protiraketového systému na našem území. Podle premiéra Topolánka by o tomto zásadním rozhodnutí neměli hlasovat čeští občané, ale skupinka vyvolených z Poslanecké sněmovny. Podle Topolánka je radar na českém území především otázkou mezinárodní prestiže. Občanská iniciativa Ne základnám svolala na zítřejší den na Václavském náměstí protestní shromáždění. Pokud s radarem nebo základnou nesouhlasíte, přijďte vzkázat české vládě svůj názor v neděli 21.1. v 18.00 ke koni na Václavském náměstí v Praze.

20. 1. 2007 21:41 | har | [Více]

Vítr ruší školní výuku

Chtěl bych se opět vrátit do školy: Upozornění ředitelky školy: V pátek 19.1.2007 odpadá z důvodu prudkého nározového větru veškerá výuka!

Dnes jsem se krátce procházel po Libeňském mostě v době, kdy zuřil (a stále ještě zuří) ten velký nárazový vítr. Jedna slečna v tom větru venčila psa. Napadlo mne zeptat se jí, jestli ho nechce pouštět jako draka. Nakonec jsem se raději nezeptal. Po návratu domů jsem našel otevřené okno, které rozrazila vichřice. Počasí se nadobro zbláznilo.

19. 1. 2007 2:03 | har | [Více]

AdSense: Dvouměsíční efekt

Četl jsem výborný článek Adsense: Co je to dvouměsíční efekt ?. V podstatě se jedná o problém, který je podobný bannerové slepotě. Pravidelný návštěvník vašeho webu si časem může zvyknout na rozmístění reklam. V tomto případě pomáhá lehce změnit vzhled stránek. Přidal bych ovšem ještě jedno doporučení. Nevytvářejte své webové stránky pouze kvůli příjmu z Google AdSense a pokud už chcete na svém webu vydělávat, vyzkoušejte ještě další formy internetové reklamy. Své zkušenosti a poznatky jsem zveřejnil v článku Vydělávejte peníze psaním blogu.

28. 12. 2006 16:38 | har | [Více]

Vyzkoušel jsem provizní systém

Vyzkoušel jsem na svém webu Začínej.cz dva partnerské programy. První byl spojený s prodejem inteligentní plastelíny, kterou máme například u nás ve firmě v Brně. Inteligentní plastelína je vhodné střelivo například pro kancelářskou bitvu. Nečekal jsem žádné zázraky, ale chtěl jsem si vyzkoušet affiliate. Proto jsem si na svůj web přidal provizní kód. Od 24. 11. do 19. 12. přišlo z provizního odkazu celkem 53 návštěv. Nikdo si ovšem nic neobjednal. Zkoušel jsem také provizní program eShopu Cybex. Tady jsem ovšem nezaznamenal žádné provize. Nutno ovšem podotknout, že jsem se zaměřil na propagaci produktu Nod32. Přitom podle statistik MilyJezisku.cz jasně vedou knížky nebo kosmetika.

20. 12. 2006 14:30 | har | [Více]

Dvě falešné reklamy na Vodafone

Není žádným tajemstvím, že se na českém internetu objevily další falešné reklamy, které napodobují mezi lidmi populární spoty mobilního operátora Vodafone. První se týká školní tématiky a za druhou se skrývá údajně práce některého ze zbývajících telekomunikačních operátorů (údajně T-mobile, který se však k této reklamě nehlásí). Mohl bych o kampani Vodafone něco napsat, ale já jsem řekl NE a raději odkáži na svého kolegu z oboru: Překročil Vodafone virální Rubikon? a Parohy? Hups... To Mikuláš!.

15. 12. 2006 21:08 | har | [Více]

Placené články mají své nevýhody

Dnes jsem si krásně vyzkoušel na serveru Technik.iHNED.cz jednu zásadní nevýhodu zpoplatněného obsahu. Hledám informace o zálohování a nalákal mne titulek Zálohování dat jedním stiskem tlačítka. Také perex začínal slibně: "Malé podniky vědí, že by měly zálohovat svá data, ale ne každý tak činí. Podle údajů IDC pravidelně zálohuje svá data jen 40 % z nich". Čekal jsem, že se v placeném článku dozvím další podrobnosti, a tak jsem poslal SMS v hodnotě 10 Kč. Bohužel zbytek článku již tak zajímavý nebyl, protože obsahoval informace o komerčním řešení společnosti Maxtor. Myslím si, že by bylo vhodnější u placených článků zobrazovat také stručný popis placeného obsahu. Uživatel by nekupoval zajíce v pytli.

Další nevýhodou je používání mobilního telefonu pro zaplacení požadovaného obsahu. Z celkové ceny SMS totiž získá provozovatel jen pár haléřů. O cenu se většinou dělí s firmou, která je propojena přímo s mobilními operátory a také samotným operátorem.

Situaci by mohl vyřešit kvalitní mikroplatební systém. Jenže PayPal je zatím v angličtině a Monetku bude provozovatel prodávat, takže její osud je nejistý.

14. 12. 2006 0:00 | har | [Více]

Návštěvnost v listopadu 2006

Další měsíc je za námi. Marknet.cz navštívilo celkem 4 024 unikátních návštěvníků, kteří si prohlédli 7 291 stránek. Marknet.eu je slabší - jen 1 293 návštěvníků a 1 882 zobrazených stránek. Také Začínej.cz mělo propad návštěvnosti, protože jsem neměl čas na pravidelné aktualizace. Webové stránky Začínej.cz navštívilo celkem 7 415 unikátních návštěvníků, kteří si zobrazili 20 605 stránek. Chystám se opět vrhnout na aktualizace, tak snad se návštěvnost zase zvedne.

7. 12. 2006 0:50 | har | [Více]

Občané ČR budou brzy cestovat bez hranic

Rada ministrů spravedlnosti a vnitra dnes přijala dvě zásadní rozhodnutí týkající se rozšiřování schengenského prostoru o nové členské státy: stanovila datum zrušení kontrol na vnitřních hranicích a schválila přistoupení nových členských států ke stávajícímu Schengenskému informačnímu systému. Již od Silvestra 2007 tak získají občané ČR možnost volně překračovat státní hranice uvnitř schengenského prostoru na kterémkoli místě bez hraničních kontrol.

5. 12. 2006 21:46 | har | [Více]

Reklama nebo film?

Weblog ZaRohem.cz si dal tu práci a podrobně rozepisuje skrytou reklamu ve filmu Rafťáci (odborně nazvanou jako product placement). Ten film jsem viděl a líbil se mi. Tvůrcům bych však vytknul příliš okatý dialog "Nazdar Sezname, ty vole!" a "To je Seznam! Vyhledávač" v části, kdy kluci přijíždějí na vesnici k babičce a Mádl vítá psa s nezvyklým jménem Seznam. Také Evropa 2 dostala ve filmu opravdu hodně prostoru. Když to srovnám se Snowboarďáky, tak mi chvilku připadalo, že některé záběry nejsou točeny pro diváka, ale sponzory.

5. 12. 2006 21:26 | har | [Více]

Vlastní lego stavebnice na klíč

Fuxoft píše o výborném nápadu firmy Lego. Pomocí nástroje Lego Factory si můžete navrhnout vlastní stavebnici. Firma vám posléze vypočítá cenu stavebnice, nechá vyrobit krabici na míru a vše zašle na vaši adresu. Vytvořené výrobky však zatím není možné posílat do České republiky. Není to ovšem žádná novinka. Teď si přesně nevzpomínám, ale několik výrobců hraček umožňuje dětem, aby si vytvořily na klíč hračku, kterou si opravdu přejí dostat.

4. 12. 2006 12:09 | har | [Více]

Jak se z diváka dělá koláč?

Málokdo ho viděl na vlastní oči, přesto jeho výsledky zná téměř každý. Zařízení na měření televizní sledovanosti, běžně označované jako peoplemeter, funguje ve stovkách kusů v České republice už téměř deset let. Zvykli jsme si vídat grafy různobarevných výsečí, na kterých jsou znázorněné podíly televizních stanic na celkovém "koláči". Co všechno se skrývá za měřením sledovanosti? A jaká je historie diváckých průzkumů v ČR? Více v zajímavém článku Jak se z diváka dělá koláč?

27. 11. 2006 12:58 | har | [Více]


<<< Novějąí články  (stránka 2 z 3)  Starší články >>>  (celkem článků: 38)







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools