Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Placené články mají své nevýhody

Dnes jsem si krásně vyzkoušel na serveru Technik.iHNED.cz jednu zásadní nevýhodu zpoplatněného obsahu. Hledám informace o zálohování a nalákal mne titulek Zálohování dat jedním stiskem tlačítka. Také perex začínal slibně: "Malé podniky vědí, že by měly zálohovat svá data, ale ne každý tak činí. Podle údajů IDC pravidelně zálohuje svá data jen 40 % z nich". Čekal jsem, že se v placeném článku dozvím další podrobnosti, a tak jsem poslal SMS v hodnotě 10 Kč. Bohužel zbytek článku již tak zajímavý nebyl, protože obsahoval informace o komerčním řešení společnosti Maxtor. Myslím si, že by bylo vhodnější u placených článků zobrazovat také stručný popis placeného obsahu. Uživatel by nekupoval zajíce v pytli.

Další nevýhodou je používání mobilního telefonu pro zaplacení požadovaného obsahu. Z celkové ceny SMS totiž získá provozovatel jen pár haléřů. O cenu se většinou dělí s firmou, která je propojena přímo s mobilními operátory a také samotným operátorem.

Situaci by mohl vyřešit kvalitní mikroplatební systém. Jenže PayPal je zatím v angličtině a Monetku bude provozovatel prodávat, takže její osud je nejistý.

| har







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools