Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Eurotel málem přišel o zákazníka

Chtěl jsem svému mobilnímu operátorovi a sobě usnadnit život. Proto jsem se rozhodl využít možností inkasní platby za můj telefonní účet. Při platbě inkasem si peníze odečítá samotný operátor a zákazníkovi odpadají starosti s ručním převodem svých peněz. Myslel jsem si, že to bude jednoduché. Zmýlil jsem se...

Před několika lety jsem si zařídil on-line bankovnictví u České spořitelny. Důvod byl prostý. Svůj účet mohu ovládat pomocí Internetu nebo telefonicky. Moje banka šetří peníze za drahé pracovníky, kteří by seděli celý den za přepážkou v bance a já neztrácím zbytečně čas.

Když jsem si pořídil svůj první mobilní telefon u Oskara, rozhodl jsem se aktivovat si inkasní platbu. Byla to otázka několika minut a všechno jsem si mohl nastavit pomocí automatického systému. Ve své bance jsem posléze on-line příslušný souhlas s inkasem aktivoval. Nedávno jsem se rozhodl nastavit totéž i v případě svého telefonního účtu u Eurotelu. Naivně jsem se domníval, že bude jednička na trhu poskytovat o řád lepší služby než Oskar.

Vytočil jsem proto linku pro obyčejné zákazníky (*11) a nechal se přepojit na operátora. Slečna byla ochotná a milá. Jenže abych si aktivoval inkasní platbu, musel bych osobně navštívit svoji banku, předložit bankovní úřednici formulář od Eurotelu a tento dokument posléze odeslat zákaznickému servisu. Vysvětlil jsem slečně, že nehodlám v 21. století běhat do banky a všechno udělám prostřednictvím Internetu. Madam na infolince však tvrdila, že Eurotel nutně potřebuje již zmíněný formulář. Jenže já se rozhodl jít hlavou proti zdi.

Nejprve jsem si on-line aktivoval souhlas s inkasem ve svém on-line bankovnictví. Od banky mi na e-mail přišlo potvrzení, které jsem poslal na e-mail Eurotelu. Druhý den mi dorazila odpověď, ve které mne operátorka poučila o správném postupu. Stará a známá písnička. Budu potřebovat formulář, který si mohu stáhnout z Internetu. Banka mi musí tento formulář potvrdit a já jej pošlu na infolinku. V e-mailu se však poprvé objevil i náznak kompromisu. Eurotelu bude stačit, když jim zašlu naskenované potvrzení se svým podpisem.

Otevřel jsem si proto svůj oblíbený grafický editor a zkopíroval jsem do něho obsah potvrzení z banky. Poté jsem vzal nástroj zvaný "štětec" a pomocí myši načmáral do dokumentu kostrbatým písmem: "Souhlasím s inkasní platbou." Připojil jsem ještě svůj podpis, obrázek uložil a zaslal jako přílohu na e-mail zákaznického servisu.

Další den mi přišlo potvrzení od operátorky, že berou můj souhlas s inkasem na vědomí a další platba bude odečtena automaticky z mého účtu. Byl jsem konečně spokojen. Nemusel jsem osobně navštívit svoji banku a celá komunikace proběhla pomocí moderních prostředků 21. století. Spokojen může být i Eurotel. Přestože jsem původně hrozil, že svého operátora opustím a odejdu ke konkurenci, zůstávám i nadále jeho věrným a spokojeným zákazníkem.

Stanovisko společnosti Eurotel

Dovolte mi, abych Vám jménem tiskové mluvčí Diany Dobálové zaslala vyjádření k procesům inkasních plateb společnosti Eurotel.

Zavedení inkasního způsobu platby je u společnosti Eurotel v případě některých tarifů zvýhodněno navýšením o volné minuty a SMS, tj. zákazník dostává za zřízení úhrady faktur inkasem určitý bonus. Aby nedošlo ke zneužití a k neoprávněnému čerpání výše uvedených výhod, požadujeme potvrzení od banky, u které si zákazník vede svůj účet, že daný účet skutečně existuje.

Avšak v případě, že u nás zákazník má jiné telefonní číslo, kde je již inkaso zavedeno, pak lze změnu na inkasní způsob úhrady provést telefonicky.

Věřím, že se nám podařilo danou záležitost osvětlit.

S pozdravem,
Alexandra H.


Související článek
Eurotel obtěžuje platící zákazníky

| Radim Hasalík







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.