Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Vodafone již šestý den blokuje část mého webu

24. 12. 2008 jsem na svém blogu psal o tom, že Vodafone blokuje svým filtrem "pro dospělé" neškodné internetové stránky. Všechno jsem samozřejmě nahlásil e-mailem na oddělení pro firemní zákazníky. Výsledek? Kromě mého webu je opět blokován neškodný rozhovor o plánech IDG na českém Internetu.

30. 12. 2008 14:30 | Radim Hasalík | [Více]

Proč využít pro webové projekty zahraniční hosting

Koncem roku jsem u svých kolegů z oboru našel zápisky plné chvály, které jsou věnované zahraničnímu hostingu. Protože zahraniční webhosting také využívám, rozhodl jsem se podělit o své vlastní zkušenosti.

29. 12. 2008 0:23 | Radim Hasalík | [Více]

Otevřený dopis mobilnímu operátorovi Vodafone

Využívám služby mobilního internetu od operátora Vodafone. Jako zákazník jsem se setkal s blokováním internetových stránek. Údajně má jít o ochranu proti nevhodnému obsahu. Blokovány přitom byly neškodné weby: část článků na 30minut.cz, články v blogu programátora Martina Malého (Misantrop.cz), statistika NetMonitoru nebo sekce mého vlastního webu.

24. 12. 2008 2:02 | Radim Hasalík | [Více]

Rozhovory s podnikateli, manažery a bloggery

Na internetu se dnes objevil nový webový magazín 30minut.cz, jehož obsah je zatím složen výhradně z rozhovorů. Mezi oslovenými osobnostmi se objevil například Martin Malý, zakladatel českého blogovacího systému Bloguje.cz. Autoři zpovídali rovněž Erika Brožka ze SIUXu (monitoring serverů) a česko-amerického podnikatele Johna Vanharu. Za magazínem stojí trojice David Biksadský, David Šmehlík a Zdeněk Cendra. Jejich plány jsou poměrně ambiciózní, takže jsem sám zvědav, jak dlouho jim nadšení a záměr zpovídat zajímavé osobnosti vydrží.

14. 12. 2008 19:56 | Radim Hasalík | [Více]

Jak iHNed.cz vyhazuje peníze oknem

Vydavatelství Economia podporuje svůj server iHNed.cz také pomocí reklamy ve vyhledávačích. Inzeráty můžete vidět na Google. Bohužel inzerce propagující téma světové hospodářské krize míří pouze na stránku s textem "Požadovaná stránka nenalezena.". Přestože jsem na problém upozornil e-mailem už 20. 11. marketingového ředitele vydavatelství, nic se neděje a inzerci na Google stále nikdo neopravil. Je to škoda, protože tím firma plýtvá penězi na nefungující reklamní kampaň a server Hospodářských novin zbytečně přichází o návštěvníky.

14. 12. 2008 16:09 | Radim Hasalík | [Více]

Jak vláda plýtvá peníze na Mongoly

(Aktualizováno) Vláda na svých internetových stránkách informovala o vyčlenění částky 500 tisíc korun na reklamní kampaň, která by měla oslovit mongolské pracovní migranty. Součástí projektu by měly být také internetové stránky. Vládní projekt by přitom mohl mířit na daleko širší skupinu zájemců o práci v České republice.

20. 11. 2008 22:37 | Radim Hasalík | [Více]

Česko-americké setkání bloggerů

Do Prahy přijede Mark Glaser, editor internetového magazínu MediaShift. Tento web si dal za cíl sledovat, jak média, weblogy, podcasty, wiki a online video mění svět médií. Protože se Mark chce setkat se svými kolegy z České republiky, požádal mne přes společného známého, abych se zapojil do organizace neformálního setkání s českými bloggery, novináři a online komunitou.

18. 11. 2008 23:32 | Radim Hasalík | [Více]

Nová versus stará hlavní stránka Stream.cz

Známý videoserver Stream.cz nedávno představil novou hlavní stránku. Změna však byla v neprospěch uživatelského obsahu. Proto se na webu objevilo několik videí, na kterých uživatelé protestují proti nové hlavní stránce. Podobný protest je k vidění také na službě Facebook.com.

16. 11. 2008 2:06 | Radim Hasalík | [Více]

Jak zvýšit počet zhlédnutých stránek

Některé weby prodávají internetovou reklamu inzerentům a jejich majitelé pečlivě sledují celkový počet zhlédnutých stránek. Tento údaj je důležitý, protože na něm závisí, zda se podaří splnit naplánované reklamní kampaně. Proto se někdy provozovatelé takových webů snaží zvýšit návštěvnost a stejně tak počet zhlédnutých stránek. Jak toho dosáhnout?

10. 11. 2008 23:51 | Radim Hasalík | [Více]

iDNES spouští nevýhodný katalog pro firmy TOPkontakt

Zpravodajský portál dnes oznámil spuštění firemního katalogu TOPkontakt. Ten nabízí firmám bezplatnou registraci. Podnikatelé si navíc mohou zaplatit přednostní pozice a reklamu na portálu, která je ovšem přesměrována na katalog.

3. 11. 2008 9:51 | Radim Hasalík | [Více]

Hambaté Líbímseti.cz: fotografie nejsou osobní údaj

Komunitnímu a seznamovacímu serveru Líbímseti.cz uniklo 14 417 fotografií, které si 1 164 uživatelů uložilo do heslem chráněných složek. Fotografie většinou obsahovaly spoře oděné slečny ve spodním prádle, případně bez něho. Na samotném webu je přitom více než milion dalších snímků, takže se jednalo pouze o nepatrný zlomek. V této souvislosti se často zmiňuje Úřad pro ochranu osobních údajů.

30. 10. 2008 9:44 | Radim Hasalík | [Více]

Jak Facebook.com chrání soukromí uživatelů

Facebook je populární služba, která lidem nabízí řadu užitečných funkcí. Můžete například sledovat co právě dělají vaši přátelé, sdílet s nimi fotografie nebo se domlouvat na společných akcích. Provozovatel přitom přistupuje k soukromí svých uživatelů velmi odpovědně.

29. 10. 2008 11:19 | Radim Hasalík | [Více]

Stal jsem se členem Usability Professionals Association

Usability Professionals’ Association je celosvětová organizace, která má zhruba 2 500 platících členů. Mezi její členy patří firmy zaměřené na oblast použitelnosti (usability). Právě této oblasti se dlouhodobě věnuji, pravidelně například pomáhám testovat webové aplikace největšího internetového portálu Seznam.cz. Sdílení znalostí a zkušeností s kolegy z ostatních zemí byl proto logický krok.

28. 10. 2008 23:13 | Radim Hasalík | [Více]

Nenechte zákazníky čekat nebo hledat

Firemní stránky jsem si umístil na zahraniční webhosting. Nedávno jsem se rozhodl rozšířit placenou verzi. Bohužel firma zcela zapomíná na své stávající zákazníky, a tak se mi možnost přechodu na vyšší hostingový tarif nepodařilo najít. Přitom řešení existuje. Kdyby si firma otestovala použitelnost vlastních stránek, mohla tuto chybu dávno opravit.

28. 10. 2008 20:51 | Radim Hasalík | [Více]

ČSSD pomohla zvítězit dobrá volba strategie

iHned přináší zajímavý článek, který vysvětluje rozdíly mezi předvolební kampaní ODS a ČSSD. Opoziční strana pojala volby jako vyjádření "referenda" vládě. Rozvrzaný autobus Zemák nahradil pořádný "auťák", který mimo jiné používá Coca-Cola. Další komunikace se posléze týkala oblíbených témat jako zdražování potravin nebo poplatků u lékaře. "Nebylo lehké přesvědčit některé regionální představitele, že se mají vzdát svých tradičních témat, jako jsou opravené chodníky, a vsadit na protivládní téma," hodnotil kampaň Paroubek. Nelze se divit, že na to slyšeli voliči z chudších oblastí ČR.

28. 10. 2008 8:49 | Radim Hasalík | [Více]


<<< Novějąí články  (stránka 2 z 44)  Starší články >>>  (celkem článků: 658)







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools