Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Virální marketing Nokie využívá YouTube

Jan Šromek zveřejnil článek s názvem Virální marketing není věda, který obsahuje několik jednoduchých tipů, jak budovat povědomí o značce pomocí virálního marketingu. Je to zajímavé čtení zejména pro firmy nebo jejich zaměstnance, kteří se s pojmem virální marketing setkávají poprvé.

Finský výrobce mobilních telefonů Nokia využívá pro propagaci mobilního telefonu Nokia 5300 XpressMusic komunitní server YouTube. Videa ovšem tvoří tři studenti střední školy zadarmo. Od reklamní agentury, která firmu Nokia zastupuje, dostali pouze jeden mobilní telefon a možnost proplacení přímých nákladů na výrobu spotu (materiál, kazety a předměty pro natočení videa). Cílové skupině teenagerů by se videa líbit mohla. Otázkou zůstává, zda je vhodné pro šíření virálních spotů využívat YouTube, když je možné české teenagery oslovit na Stream.cz. Já osobně bych videa nahrával na oba dva servery.

| Radim Hasalík







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools