Populární encyklopedii Wikipedia navštívilo v lednu 42,9 milionů návštěvníků, takže se ocitla v top desítce nejnavštěvovanějších amerických webů.
Wikipedia je mezi lidmi oblíbeným zdrojem informací a čas od času se objeví firmy nebo lidé, kteří si založí heslo o vlastní osobě nebo společnosti. Když jsem se pro účely jednoho článku ptal samotných Wikipedistů, napsal mi jeden z nich: "Kdo přichází editovat Wikipedii s myšlenkou využití Wikipedie k SEO nebo PR, budiž proklet a ať táhne raději k čertu."
Jan Vzorek ve svém blogpostu s názvem Parchanti na Wikipedii? vyjmenovává důvody, proč odpovědný zástupce firmy mohl napsat své vlastní heslo. Myslím si, že zástupce firmy může do Wikipedie zkusit napsat heslo o vlastní společnosti. Musí se ovšem jednat o významnou firmu v oboru a samotné heslo by mělo být co nejvíce objektivní. Velkou roli totiž hraje samotná komunita uživatelů, kteří již sami posoudí, zda heslo splňuje podmínky pro zařazení do otevřené encyklopedie.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools