Dnes jsem byl na setkání českých zaměstnanců Google s novináři. Připravená prezentace se týkala hlavně Google AdWords a reklamního systému AdSense. Dozvěděli jsme se několik zajímavých novinek, které mohou čeští inzerenti využívat v AdWords. První z nich je cílení na zcela konkrétní webovou stránku nebo téma (platí se minimální cena 6 Kč za 1 000 zobrazení), druhou novinkou jsou reklamy cílené na mobilní telefony.
Tato služba bohužel funguje pouze ve vybraných zemích. Cílení jde ovšem tak daleko, že je možné dokonce vybrat síť telekomunikačního operátora.
Chtěl jsem také zjistit, jak se čeští zaměstnanci Google staví k problému podvodných kliknutí (clickfraud). Pro Google je to velmi citlivé téma. Češi z Dublinu proto pouze vyjádřili svoji hrdost nad tím, jak je jejich bezpečnostní řešení opravdu dokonalé. Údajně na něm pracují špičkoví vědci a autoři umělé inteligence. Další podrobnosti si můžete přečíst ve článku Čeští zaměstnanci Google: Odhalíme 99 % podvodných kliknutí.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools