Podle Nikeshe Arory, šéfa společnosti Google pro Evropu, budou většina obsahu na internetu tvořit díla amatérských tvůrců. Domácího videa, písní, internetových deníků a dalšího amatérského materiálu bude podle Alory více než obsahu, který vytváří firmy a profesionálové. "Dopadne to tak, že tyto materiály budou živnou půdou pro profesionálněji vytvářené stránky," předpokládá víceprezident Google pro Evropu. Jako příklad takového obsahu uvádí YouTube, který před 18 měsíci neexistoval a dnes tuto službu navštíví miliony lidí. Zdroj: Finanční noviny
Nikesh Arora dříve působil jako ředitel marketingu a člen představenstva ve společnosti T-Mobile, kde odpovídal za veškerý vývoj produktů, značky a marketingové aktivity telekomunikačního operátora v Evropě. V Google Arora pracuje od prosince 2004. Zdroj: Google Press Center.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools