Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Je 5 000 aktivních uživatelů služby O2 TV úspěch?

Telefónica O2 Czech Republic se pochlubila v tiskové zprávě, že službu televize po pevné lince s názvem O2 TV používá již 5 000 aktivních uživatelů. Kolega z oboru Volney odhadoval náklady na současnou reklamní kampaň kolem deseti milionů korun. Za další reklamní předměty vydala TOCR odhadem 12 milionů. Celkem tedy kampaň mohla stát 30 milionů korun. Náklady na získání jednoho zákazníka jsou podle Volneyho celkem 3 000 Kč. Celá rebrandingová kampaň přitom stála podle Marketing & Media více 200 milionů korun. "Poskytovatelé domácích přípojek mi hlásí vzrůst dotazů na to, zda budou poskytovat IPTV. Lidi tu službu chtějí, ale ne za podmínek Telecomu," tvrdí uznávaný odborník na oblast telekomunikací Patrick Zandl ve svém blogu. Je proto otázkou, zda můžeme hovořit o úspěchu kampaně, když si samotnou službu objednalo jen 5 000 uživatelů. Možná by byl jejich počet vyšší, kdyby O2 TV nabízeli bez nutnosti platit poplatky za pronájem telefonní linky.

Volney ve svém spotu také ukazuje rozdíly mezi kampaní O2 TV a propagací podobných služeb v zahraničí. Český zájemce se v reklamě dozví: "Sami si vyberte a sledujte tu nejlepší zábavu. Stovky filmů a spousty televizních kanálů. To vše přes vaši telefonní linku. Zrodila se ou tů tý vý. ou tů.". Zahraniční operátoři se naopak soustředí na předvedení konkrétních výhod, což se třeba v reklamě O2 TV nedozvíte.

| Radim Hasalík







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools