Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Nový hit teenagerů: Blog 27 LOL

Teenageři (tedy dospívající) jsou skupinou, která ještě nemá dostatek finančních prostředků. Zároveň ovšem tvoří poměrně zajímavou cílovou skupinu pro určitý typ výrobků nebo služeb. Například podle průzkumu Vodafone každý -náctiletý měsíčně provolá v průměru 555 korun. Firmy se snaží tuto cílovou skupinu různým způsobem oslovit a nabídnout jim své služby. Jiným příkladem je T-moble, který připravil pro mladé microsite Bav se. Peníze získává teenager převážně od rodičů, známých a vlastních zdrojů. Pokud firma prodává své výrobky či služby této cílové skupině, snaží se zjistit více informací. Zejména se hledají cesty, jak teenagery oslovit.

Jak levně zjistit, co zrovna frčí? Jedním ze zdrojů informací mohou být mimo jiné i blogy teenagerů. Na nich se můžete například dozvědět, že jsou právě hitem dvě mladé slečny z Polska. Nechávají si říkat Blog 27, vystupují jako předkapela pro Tokio Hotel a jejich album má intelektuálně vyčerpávající název LOL. Ostřílený internetový uživatel jistě poznal, že jde o populární akronym pro Laughing Out Loud, nebo-li hlasitý smích. Velmi často se používá při online rozhovorech a v SMS zprávách. Chcete přilákat teenagery, aby kupovali právě vaše výrobky? Zkuste jim třeba nabídnout český fanouškovský web o Blog 27. Musíte ovšem obhájit, proč právě vaše zboží musí každý fanoušek Blog 27 kupovat. Navíc riskujete, že móda Blog 27 brzy pomine nebo naopak odradíte fanoušky jiných skupin.

| Radim Hasalík







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools