Dne 14. září jsem kontaktoval registrátora českých domén firmu Active24 s dotazem, který se týkal změny majitele domény. Na dotaz jsem dostal 18. září zřejmě špatnou odpověď. Opakovaně jsem se proto zeptal zákaznické podpory 20. září a dosud na odpověď čekám. "Delší doba odezvy naší zákaznické podpory, než je naším standardem, byla způsobena maximální vytížeností našich operátorů související momentálními kapacitními problémy," vysvětluje vedoucí zákaznické podpory Active 24 Jan Geleti. "Dalším faktorem byla skutečnost, že nejste našim zákazníkem, což z pohledu prioritizace požadavku znamená realizaci požadavku v pracovním režimu Po-Pá 8:00-16:30," dodává Geleti. Nezbývá mi než čekat, čekat, čekat a doufat, že můj požadavek bude zpracován v nejkratším možném termínu. Active24 je přitom podle Hormart.cz jedničkou na českém trhu s webhostingem. Dlouhé čekání na odpověď však spolehlivě odradí každého budoucího zákazníka.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools