Portál iDNES se rozhodl podpořit návštěvnost svého zpravodajského webu. Vyhlásil proto neobvyklou soutěž. Pokud si zájemce umístí na své webové stránky box se zprávami, je přihlášen do soutěže. Vyhrává majitel webové stránky, která přivede na iDNES nejvíce návštěvníků. Majitel webu získá od iDNES reklamní kampaň. Háček je ovšem v tom, že iDNES získá zdarma reklamu na různých webech. Na portál přijdou noví návštěvníci. Samotný vítěz soutěže dostane "jen" reklamní prostor 468x60 a 15 000 - 20 000 impresí formátu GIF. Průměrný clickrate těchto bannerů je dnes velmi nízký. Když majitel webu získá pár desítek nebo stovek kliknutí, bude to vynikající. Samotný web však přivede na iDNES více návštěvníků. Je to nepoměr a nevýhodná soutěž. Férovější by bylo, kdyby iDNES zobrazoval reklamu v této pozici tak dlouho, dokud na banner daného webu neklikne stejný počet lidí.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools