Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Krátké značky jsou ve výhodě

Dnes jsem si při čtení zajímavého článku Jaké bude IPTV od Telefóniky? uvědomil jednu zdánlivou drobnost. Autor článku použil oficiální název telekomunikačního operátora Telefónica O2 Czech Republic jen v perexu a titulku. V ostatním textu používá převážně (šílenou) zkratku TO2CR. Vzpomínám si, že se kdysi Český Telecom zkracoval ve článcích na ČTc. České Radiokomunikace byly zase zkráceny na ČRa. Z tohoto pohledu mi přijde taktičtější u příliš dlouhých názvů používat rovnou zkratku. Příkladem mohou být zkratky ČEDOK (původně Česká dopravní kancelář), ČEZ nebo PRE. Když se tato značka objevuje v reklamě a lidé ji znají, článek v novinách nebo na webu jim značku připomene. Zkratka TO2CR nepřipomíná koncovému zákazníkovi žádného známého operátora. Telefónica O2 Czech Republic tím trochu zbytečně přichází o jednu z výhod. Krátké jednoslovné a jednoduché značky mají výhodu, protože je nikdo nezkracuje.

| Radim Hasalík







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools