Eurotel a Český Telecom se sloučil a přejmenoval na Telefónica O2 Czech Republic. "Začátek prázdnin bude letos ve znamení prvního integrovaného operátora v České republice. Staré obchodní značky bude nová společnost nadále po určitou dobu používat pro pojmenování a identifikaci produktů, reklamní účely a podobně," upřesňuje tiskový mluvčí Martin Žabka. Když se měnil Oskar na Vodafone, provázela přeměnu dlouhá kampaň, která představovala obě značky. Potom se ze dne na den stal z Oskara nový Vodafone. Zajímavé je, že Telefónica O2 Czech Republic používá staré názvy i nadále. Dokonce jsem ani neviděl žádnou kampaň, která by změnu ohlašovala. Znamená to, že chtějí noví vlastníci šetřit peníze za reklamu anebo jenom mají odlišnou strategii?
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools