Stát chce uspořádat reklamní kampaň, která bude lidem prozrazovat výhody digitálního vysílání. Celá kampaň bude stát 82 milionů korun. Reklama by se měla objevit v České televizi, TV Nova, TV Prima, magazínech Mladé fronty Dnes, Lidových novin, Blesku, Práva a dalších titulech. Za tím vším stojí Ministerstvo informatiky. Přijde mi to jako zbytečné plýtvání peněz daňových poplatníků. Stát by se teoreticky mohl s televizemi dohodnout. V rámci nějaké novelizace zákona by všechny TV měly za povinnost vyhradit určitý prostor pro vlastní propagaci svého digitálního vysílání. Vyšlo by to levněji a navíc by to bylo v zájmu všech. Nyní 82 milionů vyletí z okna v rámci televizí, 21 milionů vyhodí stát do tištěných médií a šest milionů připadne na Internet. Druhá kampaň bude stát deset milionů korun. 3,1 milionu korun bude stát zjišťování výsledků státní kampaně.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools