The Interactive Advertising Bureau (IAB) a PricewaterhouseCoopers zveřejnily celkové tržby za internetovou reklamu včetně třetího a čtvrtého kvartálu i celého roku 2005. Zpráva se týká trhu v USA a tržby za on-line reklamu dosáhly hodnoty 12,5 miliardy dolarů. Ve srovnání s rokem 2004 jde o 30% nárůst. Hlavním zdrojem příjmů pro majitele webů se stává vyhledávání (41 %, zřejmě PPC) a prodej na zobrazení (21 procent). Největšími inzerenty jsou firmy, které se zaměřují na prodej běžným zákazníkům. Nejvíce je zastoupen prodej (47 %), následují automobily (20 %), aktivity pro volný čas (14 %) a zábava (10 %). Internet tvoří na americkém trhu jen 5 % z celkového obratu.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools