Na českém internetu se objevuje další formát reklamy. Tentokrát se s ním setkají posluchači internetových rádií na portálu Live.cz. Play spot je reklama, kterou uslyší posluchač před spuštěním streamu internetového rádia. Protože tyto reklamy nejsou součástí samotného vysílání, nevztahují se na ně omezení stanovená Radou pro rozhlasové a televizní vysílání. Za jedno přehrání spotu zaplatí inzerent zřejmě 1 Kč. Způsob platby je označován termínem PPL (pay-per-listen). Play spot je možné cílit podle času a stanic. Není ovšem možné přehrát spot uživateli pouze jednou a provozovatelé Live.cz navíc uvažují o minimální platbě 3 000 Kč. Tato částka může některé drobnější inzerenty zbytečně odradit od vyzkoušení této reklamy. (Opraven odkaz na Live.cz, za upozornění děkuji).
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools