Jsou vidět na každém kroku - tajemné červené ruce. Spatříte je v metru, tramvajích a dokonce i na plakátech. Nejprve jsem si myslel, že se jedná o výplňkovou reklamu, která se obvykle vkládá do nevyprodaných ploch. Bílá plocha totiž nepůsobí dobře, a tak se občas v metru objevuje například poezie pro cestující či vlastní propagace prodejce reklamního prostoru JCDecaux. Později jsem červenou ruku objevil na několika billboardech na Severní Moravě. Magazín Mobilmania i Digiweb spekulují, že za kampaní stojí Oskar - Vodafone. Některé reklamy odkazují na tajuplnou stránku V-ruce.cz, kterou však údajně vlastní soukromá osoba. Kampaň se odhalí 31. ledna, což je podle dalších zdrojů termín, kdy se Oskar změní ve Vodafone. Nezbývá než se nechat překvapit.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools