Pivovard Bernard využívá popularity CzechTeku. Jeho reklamní kampaň tentokrát upozorňuje na policejní zásah. Své minulé kampaně zaměřil na Aničku Dido i policejní odposlechy.
"Naší snahou není polemizovat nad pozitivními či negativními aspekty akce CzechTek, ale jednoznačně odsuzujeme brutalitu policejního zásahu," vysvětluje Stanislav Bernard a dodává: "Policie samozřejmě musí plnit funkci ochrany dodržování zákona, to ji ale neopravňuje k bezdůvodným násilnostem. Průběh zásahu navozuje dojem předem naplánované akce, jaké jsme znali v totalitním režimu. Je známo, že každá hrubá síla a nepřiměřená hrubost vyvolává další agresivitu a nenávist."
Reklamní kampaně Bernardu se snaží být od svých konkurentů na první pohled odlišné. Zatímco Staropramen měl svůj vtipný pivní tábor, Gambrinus sází na motivy kamarádství a Kozel pomáhá stěhovat, upozorňuje Bernard na různé nešvary ve společnosti. Je to neotřelé a originální. Na druhou stranu se v samotné reklamě nedostává prostor pro infomování spotřebitele o samotném výrobku. Je tedy sice hezké, že spotřebitel zjistí názor Bernarda na policejní zásah proti účastníků CzechTeku, ale už nemá žádný důvod, proč si pivo koupit a vypít.
Docela by mne proto zajímalo, jak jsou tyto kampaně úspěšné a zvyšují počet prodaných hektolitrů.
Tomáš Sokol: CzechTek a jeho velmi "free" debata s českými úřady
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools