iAudit bude od července používat novou metodu pro sledování návštěvnosti. Nová technologie měření byla vyvíjena dva roky a poté nasazena do ostrého provozu. Výsledky přitom nebyly dosud zveřejňovány. "Tento typ výzkumu měří veškerá média v ČR i zahraničí," vysvětluje Tomáš Urbánek z iAuditu. Metoda je velmi podobná peoplemetrovému výzkumu, který se používá u televizí. Měření pomocí cookies (tzv. dotové měření) bude stále zachováno. Provozovatelé tedy nemusí měnit žádné kódy ve stránkách. Novinkou však budou 1/4 hodinová on-line data o okamžité návštěvnosti serveru. V novém výzkumu se navíc objeví některá velmi zajímavá média, jako například Google.com a Microsoft.com.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools