Ivo Lukačovič oznámil na svém blogu, že Seznam.cz chystá nový a vlastní fulltext. Ten vyvíjí Štěpán Škrob, autor prvního českého fulltextu. Výsledky hledání by měly být přesnější, placené přednostní výpisy budou výrazně odděleny od přirozených výsledků hledání, platící firmy budou ještě více zviditelněny a vyhledávání firem bude snažší. Jenom je škoda, že české katalogy a vyhledávače dosud nenašly odvahu k tomu, aby klientům nabízely možnost placení za jedno kliknutí na jejich textový odkaz. Paušální platby jsou sice na první pohled pro provozovatele portálu výhodnější, ale platba za klik přiláká další klienty a u zajímavých klíčových slov může zvednout cenu za kliknutí. Příjmy vyhledávače Google z reklamy tvoří kolem 1, 5 miliardy dolarů ročně. Právě Google je průkopníkem v oblasti reklamy a svým klientům účtuje za kliknutí na jejich odkaz.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.