Dostal jsem anglický e-mail od české hostingové společnosti Forpsi. Oznamuje mi změnu hesla pro přístup k administraci mého zákaznického účtu. Jako důvod zároveň uvádí odchod několika zaměstnanců, kteří měli přístup k heslům. Jejich propuštění bylo kvůli porušení pracovní kázně. Zároveň mi doporučuje změnit veškerá hesla. Nechápu dvě věci. Proč si firma neohlídá svoji vnitřní bezpečnost ve vztahu ke svým pracovníkům? Snad každému musí být jasné, že z hlediska bezpečnosti a úniku informací jsou vlastní zaměstnanci první hrozbou. A jaký důvod vedl ředitele zákaznického servisu k rozeslání anglicky psaného e-mailu? Jako český zákazník bych čekal dopis psaný mojí rodnou řečí. Opravdu nevím, jak jeho obsahu rozuměli lidé, kteří náhodou neovládají jako druhý jazyk angličtinu.
| Radim Hasalík
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.