Můj nový zážitek se službami Eurotelu
Eurotel mě dnes v noci pěkně zklamal. Něco po půl jedné ráno jsem se na chviličku odpojil od internetu a když jsem se chtěl znou připojit nešlo to. Restartoval jsem proto mobil protože vím že to občas pomáhá, ale stále nic a potom už jsem se ani pořádně nemohl připojit do sítě a nebo jsem se tam připojil ale byl jsem bez signálu(jindy 4 z 5 čárek). Volal jsem tedy na infolinku jestli tam mají hlášeny nějaké poruchy, ozavla se mi slečna s dost uspěchaným hlasem. Řekla mi že se provádějí úpravy na GPRS takže kdybych se nemohl připojit, bude to tím, řekl jsem jí o tom že se nejde ani připojit do sítě, na to mi odpověděla ať zkusím restartovat mobil a i vyndám SIM, tak jsem se do toho pustil, ale ona mi v podstatě ihned jak jsme přestal odpovídat řekla že semnou nemůže čekat až to udělám, že je tam SAMA a že kdyby mi to nešlo ať zavolám ráno a že se to vyřeší s techniky.
To je opravdu překvapení. Nejenže takovýto kompletní výpadek ET jsem ještě nezažil, ale i to aby na infolince se chovali takto netrpělivě a operátorka se přiznala že je tam sama, je opravdu výjimka. Doufám že je to pouze ta co potvrzuje pravidlo jindy kvalitních služeb ET.
| JIBorg
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.