Přišlo mi vyjádření z HelpDesku Seznamu, ohledně výpadků v poslední době
V poslední době se mi často stává že pošta na seznamu nejde přes POP3 vybrat a hlásí to nejrůznější chyby. V pátek už to překročilo všechny meze a nemohl jsem se, často i několik hodin, podívat na mail ani pře WWW rozhraní. Navíc se mi stávalo, že mi tam chodili několik týdnů staré zprávy z diskuzí a i nové zprávy mi to často doručili až o několik hodin později.
Proto jsem napsal na helpdesk i když jsem věděl jak je to zbytečné, protože většinou jen tam napíšu, vše je chvíli zase OK a od nich mi příjde, po nějakém delším čase odpověď, že se nic neděje.
Tentokrát mi ovšem odepsali už za 2 dny a v podstatě se přiznali že přece jen nový antivirový a antispamový systém dává jejich serverům víc zabrat než je zdrávo, však podívejte co mi napsali:
Dobrý den,
omlouváme se za způsobené potíže. Některé mailservery jsou v poslední době značně přetíženy z důvodu řetězového automatického rozesílání virových zpráv. Tyto zavirované zprávy zachycujeme a léčíme, aby se nedostaly do schránek uživatelů, nicméně jejich velký počet značně zahlcuje naše mailservery a způsobuje jejich zpomalení, někdy i výpadky, vedoucí k chybovým hlášením "Interní chyba systému" nebo nedostupnosti přes protokol pop3.Naši administrátoři se problém intenzivně snaží vyřešit, mějte tedy prosím strpení. Děkujeme za pochopení.
V případě odpovědi zanechávejte prosím ve zprávě veškerý text předchozí komunikace.
S přáním pěkného dne
---------------------------------------------------------
Filip Lerbletier
Helpdesk
| JIBorg
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.