Můj nový, ale celkem obyčejný a nezajímavý zážitek s Eurotelem
Na začátku února se mi vrátil mobil z reklamace, samozřejmě mi vyměnili základní desku, takže jsem přišel o všechno nastavení apod. no a tak jsme 5. února potřeboval i nastavení wapu. Protože nastavení internetu mi zůstalo a zas jsem to nepotřeboval tak honem abych zdržovat operátorky, zašel jsem na internetové stránky mého operátora, ale ty jsou tak nepřehledné že jsem tam nepochodil a i vyhledávání mi tam nepomohlo. Ale když kliknete na menu Pomoc, uvítá vás text přímo vybízející k tomu aby v případě že si nevíte s něčím rady, jste jim zavolali nebo napsali. Mají tam i na to formulář pojmenovaný jako Odborní odpovídá. Tak když už jsem tam byl a už jsem si jednou řekl že je nebudu zbytečně otravovat, vyplnil jsem ten formulář a naivně čekal že mi brzo přijde odpověď.
No uběhlo několik hodin a já už pomalu ale jistě potřeboval jít do terénu a tam samozřejmě i být na wapu. Takže jsem přece jen zavolal na tu infolinku kde mi to nastavení operátor během chvilky poslal na mail. Takže jsem si to nastavil a pohoda.
No a hádejte kdy mi přišla ta odpověď od ET na ten formulář?
Jo jo, zrovna dnes. Po více jak týdnu...
| JIBorg
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.