Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Nový konkurent pro Google: bbKontext

Titulek je trochu zavádějící. Řeč je o bývalém kontextovém reklamním systému Edwards, který se od 1. února mění na bbKontext. Provozovatelé zároveň zrušili platbu za kredity a nově zavedli platbu za kliknutí. Zákazník může ovlivnit cenu pečlivou optimalizací kampaně. Cena za klik se přitom pohybuje na úrovni 1 Kč a výše. Trochu to připomíná již existující systémy eTarget či Google AdWords. Těm zřejmě chce nový bbKontext konkurovat. Jejich výhoda je právě v možnosti cílit textovou reklamou na zajímavá klíčová slova, která zákazníci vyhledávají anebo se vyskytují na stránce. Kontextová reklama představuje zajímavý způsob, jak levně a přitom efektivně oslovit budoucí zákazníky. Platíte za totiž výsledky (kliknutí). Přečtěte si skvělý úvod do AdWords, jehož autorem je Yuhů.

| DarkMaster







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.