Internet ovlivňuje v dnešní době nejen časopisy a noviny. Také televize se mohou začít obávat toho, že jejich věrní diváci usednou k rychlému Internetu. Podle studie Jupiter Research se lidé s rychlým Internetem dívali na televizi méně.
Počet lidí připojených k Internetu v Evropě překročil hodnotu 100 milionů a stále roste. Růst počtu připojení je však ovlivněn cenou - největší nárůst přitom zaznamenala Itálie. Více než čtvrtina uživatelů rychlého Internetu také tráví méně času sledováním televize. Je to poměrně logické, protože světová síť obsahuje řadu lákadel, které předčí pasivní televizní zábavu. Lidé na síti mohou stahovat filmy, komunikovat on-line, hrát počítačové hry (oblíbené jsou i 3D světy) a vytvářet si vlastní program podle svého nejlepšího gusta. Jakmile se zvýší počty lidí s rychlejším připojení, budou se muset provozovatelé webů vážně zamyslet a upravit podle toho svojí strategii.
Současné televize by se měly začít obávat nejen příchodu digitálního vysílání, které jim vytvoří další konkurenci, ale také stále rostoucího zájmu o Internet. Ten nabídne rozhodně více než pochybné novácké estrády plné "humoru" a převleků komika Petra Novotného nebo skopičin Rychlého. Jakmile se světová síť ještě více rozšíří, mohou se také české televize začít obávat poklesů sledovanosti svých draze připravených pořadů.
Již nyní se stává Internet běžným komunikačním prostředkem a nikoliv nástrojem několika podivínů. Dostává se pomalu do skutečného života v podobě odkazů a e-mailových adres na vizitkách. Začínáme slyšet v reklamě webové adresy a pomalu platí pravidlo, že kdo není na Internetu, jako kdyby nebyl.
Zdroj informací: Broadband challenges TV viewing
| DarkMaster
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.