Publicista Miloš Čermák připomíná v Reflexu, že se před deseti lety na Internetu objevil první reklamní proužek (banner). Bylo to 24. října 1994 v reklamní kampani AT&T. Dnes na člověka působí přibližně 100 bannerů za hodinu, takže se nesmíme divit nízkému počtu kliknutí. Bylo by možné za pomocí bannerů vybudovat úspěšný web? Zakladatel stokorcového lesa a Světa Namodro MedvídekPů tvrdí jednoznačně: "Při úspěšnosti okolo 0.4% by přilákání 90 000 lidí znamenalo co? Zobrazít víc jak 22 milionů proužků - nepředstavitelné." Jestli se o to chcete pokusit, přečtěte si můj návod, jak vytvářet reklamní bannery.
| DarkMaster
ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Web neměří žádnou návštěvnost, ani nesbírá osobní údaje. Proto tady není cookie lišta.