Brouzdej.cz


Přečtěte si: všechno | články | krátce





Doporučujeme: vyhrajte reklamní USB flash disky podle vašeho vlastního návrhu.

Seznam spustil reklamní systém Sklik.cz

Nevím, jak je to již dlouho, ale dnes(27. června 2006) jsem to náhodou zjistil já, že reklamní systém od seznamu s názvem Sklik.cz je již spuštěn. Sklik je reklamní systém, který spravuje plochy textové reklamy v katalogu seznamu v bloku placené odkazy. Je obrovská škoda, že seznam tyto odkazy zobrazuje až od spodní části stránky. Kdyby se odkazy zobrazovaly nahoře, určitě by byla ještě větší účinnost a nebo alespoň již od středu stránky, protože znám mnoho lidí, kteří když něco vyhledávají, tak projdou prvních pár(cca 3-4) záznamů. Aktualizace: Sice jsou reklamy dole, ale i tak mě velice překvapila reklamní kampaň na diskuzní server Myšlenky.cz, která měla účinnost 1,6%.

První dojem

Jaký na mě Sklik udělal první dojem? Přiznám se, že velice dobrý. Hned po přihlášení jsem si do systému poslal na vyzkoušení 350,- Kč. Jelikož jsem to posílal z eBanky, tak seznam měl již mou platbu cca za 3 minuty. Vytvořil jsem si reklamní kampaň a testoval.

1) Kampaně jsou rozděleny na dvě části: Kampaň a šablony. Jaký je mezitím rozdíl? Uvedu příklad. Provozujete nějaké stránky, třeba myšlenky.cz a chcete mít inzeráty na různé sekce. Takže vytvoříte kampaň pro myšlenky.cz a poté šablony pro rubriku hry, počítače, život atd. Podle mě velice užitečná věc, jelikož se dá poté mezi kampaněmi dobře orientovat.

2) Statistiky mě taky hned zaujaly. Opět jsou rozděleny na dvě části. Šablony a přehledy. Vytvoříte si šablonu - na jakou kampaň se mají statistiky vztahovat, za jaké období chcete statistiky generovat atp. a poté na přehledy a to je něco jakoby taková složka, kam se ukládají generované přehledy statistik.

Shodl jsem se s kamarádem na názoru, že sklik nadělá docela problémy reklamnímu systému eTarget, který je v podstatě něco podobného, ale s tím rozdílem, že se reklama zobrazuje na více stránkách a ve více vyhledávačích. Proč? Protože seznam je největší česky katalog a kdo by nechtěl mít poměrně levně reklamu na seznamu? Zase na druhou stranu, když bude mnoho inzerentů na skliku, tak za chvíli bude na nějakém dobrém klíčovém slově třeba minimální cena za klik 30 Kč. No, nechme se překvapit, jak se bude dál reklamní situace na skliku vyvíjet. :)

| cesar







ABC Brouzdej ; blog @ brouzdej.cz | Přihlásit se Vytvořil Pavel Ptáček © 2003 - 2005 ( o webu ) | Hostováno u FORPSI | Doporučujeme: webmaster tools